pondělí 16. května 2016

Bordel v hlavě

Svět se mi rozpadá pod srdcem, a jsem znechucen(a). Mám pocit, že jsem muž i žena, proč? Proč existuje láska? Je to pouhá sázka do loterie? A mám pocit, že nikdo nevyhraje. O tom ... Hledám spásu, nejen pouhou očí krásu. Nenávidím Tě a miluji, od prvního okamžiku. Jsi skoro ... dokonalý, a neznalý. V Bibli je tolik lásky, která by smazala nenávistné vrásky. Napsalo Káče a chce psát dál a dál.
Hledám pořád svého androgyna a dělám chybu, více chyb, chtělo by to změnit. Nevím jak. Možná čteš tyto řádky, a říkáš si fajn, že mě znáš. Je to docela fajn žít tenhle život, ale někdy mi přijde příliš komplikovaný. Vztahy jsou složité. Já vlastně jsem tu neměla být, narození mé - to je jen náhoda a má síla. Jsem silná osobnost, která tápe v životofisii. Chtěla jsem to tolikrát vzdát a přežila jsem. A přežiju a už se na tenhle svět nevrátím. Slibuji, Michale či Pavle, že si vše vyřeším. Prostě už stačilo - teď musím konat dobro a přemoci nemoci. Babička mi říkala, že vše v myšlenkách. Uvěřila jsem tomu a snažím se změnit. Schizo - frree- nie musí skončit a já věřím, že to do svých 48 let dokážu (takový je průměrný věk života schizo - frree - nicků). Vlastně mám půl života pryč a nemám nic, kromě lásky. Ale ... vlastně láska je Bůh a ten je všechno. Je to světlo v mé duši, které tuší, že je jen JEDEN. Je zcela jedno, zda mu říkáme Ježíš či Budha či úplně jinak. Existuje. Můj úkol je naučit se milovat sebe jako druhé. Přestat se nenávidět a začít žít. Tato schíza musí skončit. A JÁ věřím, že skončí. Špatné myšlenky musí pryč. Napsalo Káče a už nemá co říct. Chce vysypat akorát tak bordel v hlavě do kontejneru. Nechce být ekologická, tak netřídí odpadky a proto tenhle šílený článek, který nemá hlavu ani patu, kávu kupuje občas v automatu a třídí jen plasty, sklo a papír a to jen někdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat